連絡先 / Contact:人材育成課 職員証・アクセスカード担当
Contact:IC Card Issuance Desk, Human Resources Department
E-mail:hr.card@adm.isct.ac.jp
================================================
↓提出用boxファイルリクエストはこちら↓
Box File Request Form
★新規採用者 / New Cards (For New Employees)
When requesting a new staff ID card, please first select your designated administration group
from the list below.
@職員第1グループあて / Employee Services Group 1
A職員第2グループあて / Employee Services Group 2
B職員第3グループあて / Employee Services Group 3
旧・大岡山学院等人事グループ / Former Ookayama Schools Human Resources Group
C職員第4グループあて / Employee Services Group 4
旧・すずかけ台人事グループ / Former Suzukakedai Human Resources Group
★更新・再発行・紛失等 / Replacement Cards
→提出BOXファイルリクエスト / Box File Request form for a replacement card
When requesting a replacement for a lost, damaged, expired, or soon-to-expire card,
please click on the link below to send your application.
。.。・.。゚+。。.。・.。゚+。。.。・.。゚+。。.。・.。゚+。。.。・.。*゚ 。.。・.。゚+。。.。・.。゚+。。.。・.。゚+。。.。・.。゚+。。.。・.。*゚
職員証申請以外の人事関係手続きについては,上記各グループにお問い合わせください。
For HR concerns unrelated to staff ID card applications, please contact your designated administration office.